Kotkalaismies pohtii, toimiiko alkoholilaki lainkaan – Lähibaarista kompuroi tämän tästä hyvin humalaista väkeä
Aluehallintoviraston ylitarkastajan mukaan alkoholilaki on selkeä. Kotkalaisten ja haminalaisten ravintoloitsijoiden mukaan se jättää kuitenkin tulkinnanvaraa.
Kotkalainen mies asuu paikassa, josta hänellä on suora näköyhteys erään ravintolan ulko-ovelle. Miehen mukaan kyseisestä ravintolasta poistuu toistuvasti hyvinkin humalaiselta vaikuttavaa väkeä.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.