Jatkosodassa nähty neuvostoliittolainen tankki tulee Suomeen
Maanpuolustuskorkeakoulun alainen Sotamuseo on sopinut vaihtokaupasta Tshekin tasavallan Prahan sotahistoriallisen instituutin kanssa vaihtokaupasta, jossa Sotamuseon omistama saksalaisvalmisteinen Sturmgeschütz III -rynnäkkötykki vaihdetaan Neuvostoliitossa valmistettuun IS-2-panssarivaunuun.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.