Koronavirus huojuttaa matkailu- ja ravintola-alaa rajusti – Toisaalta Lapissa suurin osa tuloksesta on jo tehty
Matkailu- ja ravintolapalvelut MaRan toimitusjohtaja Timo Lappi muistuttaa, ettei kotimaan matkailua ja ravintoloissa käyntiä ole kielletty.
Koronaviruksen vaikutukset iskevät kovimmin matkailu- ja ravintola-alalle. Jälki tulee olemaan hirvittävää niin yrityksille kuin niiden työntekijöille. Näin arvioi Matkailu- ja ravintolapalvelut MaRan toimitusjohtaja Timo Lappi.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.