RKP:n Adlercreutz puheessaan: "Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja"
RKP:n puheenjohtaja Anders Adlercreutz kritisoi puheessaan puoluekokouksessa puheita siitä, että ongelmat Suomessa johtuisivat siitä, että maassa on liikaa maahanmuuttajia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.