Yhdysvalloissa jo kuusi koronaviruskuolemaa, Kiinassa vähiten uusia tartuntoja sitten tammikuun
Yhdysvalloissa jo kuusi ihmistä on kuollut koronaviruksen takia. Viranomaiset kertoivat maanantaina neljästä uudesta kuolemantapauksesta, joista kolme oli samassa hoitokodissa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.