Corona-olut vaikeuksissa viruskaimansa vuoksi

Meksikolainen Corona-olut on joutunut pahoihin vaikeuksiin nimikaimansa koronaviruksen vuoksi. Tuoreen kyselytutkimuksen mukaan 38 prosenttia amerikkalaisista oluenjuojista ei enää halua olla missään tekemisissä Corona-oluen kanssa. 5W -pr-yhtiön tekemään kyselyyn vastasi vajaat 750 oluenjuojaa.

– Vaikka panimo on korostanut kuluttajien ymmärtävän, ettei oluen ja viruksen välillä ole yhteyttä, tämä on katastrofi Coronan brändille. Kukapa haluaisi brändin, joka kytkeytyy ympäri maailmaa ihmisiä tappavaan virukseen, sanoi yhtiön toimitusjohtaja Ronn Torossian.

Coronaa valmistava panimo ilmoitti taannoin tuloksensa laskeneen vuosineljänneksen ensimmäisten kahden kuukauden aikana eniten vuosikymmeneen juuri koronaviruksen takia.

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Palvelut

Ruokapaikka