Neljä ihmistä altistui kesäkuussa säteilylle Olkiluoto 3:n korjaustöissä Tapahtumasta ei TVO:n mukaan aiheutunut henkilövahinkoja. Markku Ulander / LEHTIKUVA STT 6.9.2024 14:36 | Päivitetty 6.9.2024 14:53 Olkiluodon ydinvoimalan kolmosyksikössä tapahtui kesäkuussa säteilyaltistus nostinlaitteen korjaustöiden yhteydessä, kertoo Teollisuuden Voima (TVO). Kirjautuneille Tämä juttu on maksutonPääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen. Luo tunnus