Perussuomalaisten jääminen puolueena pois rasismikampanjasta synnyttäisi erikoisen tilanteen – "Voi nähdä kahdella tuolilla istumisena"
Tutkija Markku Jokisipilän mukaan perussuomalaisten käsitys rasismista on erilainen kuin muilla puolueilla.
Perussuomalaisten jääminen puolueena pois hallituksen käynnistämästä rasisminvastaisesta kampanjasta synnyttäisi erikoisen tilanteen, arvioi Turun yliopiston eduskuntatutkimuksen keskuksen johtaja Markku Jokisipilä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.