Ruotsin liikennevirasto ajaa romutuspalkkiota
Ruotsin liikenneturvallisuus paranisi tuntuvasti, jos yli 20 vuotta vanhat autot saataisiin pois liikenteestä, arvioi maan liikennevirasto. Ruotsin radion mukaan virasto esittää selvitettäväksi, pitäisikö Ruotsissa ottaa käyttöön romutuspalkkio.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.