KKO: Säätiön varoja ei saa käyttää hallituksen jäsenten oikeudenkäyntikuluihin
Korkeimman oikeuden (KKO) mukaan säätiön hallitus ylitti kelpoisuutensa, kun se teki asianajotoimiston kanssa sopimuksen siitä, että säätiö vastaa hallituksen jäsenten oikeudenkäyntikuluista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.