Palkittu helsinkiläispanimo joutui lopettamaan koko tuotannon – kesäkin uhattuna?
Pienpanimo pitää mahdollisena, ettei se jatka toimintaa enää Helsingissä.
Pitäjänmäellä reilut kaksi vuotta toiminut Husky Brewing -panimo joutui lopettamaan oluen tuotannon viime vuoden lopussa. Yrityksen vuokrasopimus päättyi eikä korvaavia tiloja ole löytynyt.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.