Pienituloiset eläkeläiset maksoivat sähköstä lähes 5 000 euroa vuodessa – Kuluttajariitalautakunnan mukaan tämä oli liikaa
Kuluttajariitalautakunnan mukaan 27,25 sentin hinta sähköenergiasta kilowattitunnilta määräaikaisessa sähkösopimuksessa oli liikaa. Lautakunta otti sopimuksen hintaan kantaa tapauskohtaisesti.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.