Suomeen on jo saapunut Frontexin virkamiehiä – apujoukot hajautetaan kaikkiin itärajan rajavartiostoihin
Rajavartiolaitoksen viime viikolla Euroopan raja- ja merivartiostovirasto Frontexilta pyytämät lisäresurssit ovat pääosin jo saapuneet Suomeen, kertoi Rajavartiolaitos tiistaina. Loput lisähenkilöstöstä saapuvat Rajavartiolaitoksen mukaan lähipäivien kuluessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.