Uusi hallitus aloitti virallisesti toimintansa – Orpo vakuutti ministereiden sitoutumista ohjelmaan ja puolusti työmarkkinauudistuksia
Pääministeri Petteri Orpon (kok.) mukaan hän voi vakuuttaa, että kaikki uudet ministerit ovat määrätietoisia ja tyytyväisiä hallitusohjelmaan. Orpo sanoi uuden hallituksen tiedotustilaisuudessa, että he ovat valmiita myös toteuttamaan hallitusohjelmaa. Ihmetystä ovat herättäneet muun muassa tuoreen sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps.) kommentit siitä, että hallitusohjelmaan kirjattu ensimmäinen palkaton sairauslomapäivä on hoitoalalle huono asia.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.