Sunnuntaisuomalainen 25 vuotta | Päiväkodeissa kuullaan rankkoja tarinoita: "Pienet lapset kokevat olevansa vain kylässä vanhempiensa kodeissa"
Sunnuntaisuomalainen julkaisee juhlavuotenaan uudelleen vanhoja juttujaan. 19.6.2011 julkaistussa jutussa selvitimme, miten kahdessa kodissa asuvien erolasten kokemukset näkyvät päiväkotien arjessa.
Aatu, 3, läpsii itseään. Poika paukuttaa pienillä nyrkeillä niin kauan, että naama on tulipunainen ja mahassa kohta mustelmia. Ilona, 4, ei halua syödä. Ilona tietää, että kun lopettaa syömisen, niin kuolee. Sitten voi kaivaa montun maahan ja mennä pois. Jimi, 3, itkee. Jimi haluaisi kuolla, koska kukaan ei tykkää.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.