Wille Rydman erosi kokoomuksesta ja jatkoi puoluejohdon arvostelua
Kansanedustaja Wille Rydman kertoi maanantaina eronneensa kokoomuksen jäsenyydestä. Verkkosivuillaan julkaisemassaan kirjoituksessa hän kuvaili päätöstä "erittäin isoksi ja raskaaksi".
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.