Ensi vuoden sähkön verovähennys voi tehdä pörssisähköstä kannattavan vaihtoehdon
Suomi ottaa käyttöön sähkön hinnan verovähennyksen tammi-huhtikuun ajaksi ensi vuoden alussa. Tämä vähennys koskee niitä asukkaita, joiden sähkölasku nousee yli 2000 euroon tammi-huhtikuun aikana. Vähennystä tarjotaan 60 prosenttia tämän ylittävästä osuudesta. Vähennyksen luonteen vuoksi myös sähkösopimuksen tyypillä on väliä. Vähennyksessä on lisäksi 100 euron omavastuu.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.