Hovioikeus laittoi vuokralaiset maksumiehiksi ennenaikaisesta vuokrasuhteen katkaisusta
Helsingin hovioikeus on määrännyt vuokralaiset maksumiehiksi jutussa, jossa vuokralaiset olivat irtisanoneet määräaikaisen vuokrasopimuksensa ennenaikaisesti. Osapuolet olivat sopineet noin vuoden mittaisesta vuokrasopimuksesta, mutta vuokralaiset olivat muuttaneet pois jo kolmen kuukauden jälkeen. Vuokralaiset vetosivat sopimusta purkaessaan rintamamiestalon kunnon väitettyyn puutteellisuuteen, mutteivät varanneet vuokranantajalle mahdollisuutta korjauksiin. Pienet viat eivät täytä sopimuksen purkamiseen vaadittavia ehtoja.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.