Kansa raivostui: oliko Sanna Marinin viinilasi kiekkokatsomossa varmasti luvallinen? – IL: Näin vastaa ravintolapomo
Sunnuntai-iltana Tampereella jäi elämään kuva, jossa pääministeri Sanna Marin (sd.) iloitsee Suomen maailmanmestaruudesta viinilasi kädessä tuulettaen. Marin seurasi tapahtumia aitiossa, jossa oli laaja edustus eturivin poliitikkoja käytännössä kaikista suomalaisista puolueista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.