Koronahuolet eivät ole vielä menneen talven lumia – "Merkittävä epidemia on edelleen käynnissä, ja myös vakavia tautimuotoja ilmaantuu vielä"
On aivan ennenaikaista tehdä johtopäätös, että koronahuolet olisivat menneen talven lumia. Näin sanoo anestesiologian ja tehohoidon professori Matti Reinikainen Kuopion yliopistollisesta sairaalasta STT:lle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.