Poliisi: Convoy vaikuttaisi olevan ohi Helsingin keskustassa – "Alkoholi oli vähän turhan isossa roolissa"
Perjantaina ja myöhemmin viikonlopun aikana Helsingin keskustassa näkynyt Convoy-tapahtuma näyttäisi olevan ohi. Helsingin poliisin komisario Jarmo Heinonen kertoo, että poliisille ei ole tullut vielä maanantain aikana havaintoja siitä, että tapahtuma jatkuisi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.