Koronarajoituksia aletaan purkaa kuun puolivälissä, ravintolat vapaasti auki maaliskuun alussa
Pääministeri Sanna Marin (sd.) kertoo, että koronarajoituksia voidaan alkaa purkaa 14. helmikuuta alkaen. Esimerkiksi kaikki ravintolat saisivat siitä alkaen olla auki puoleenyöhön, anniskelu päättyisi kello 23. Kaikista ravintolarajoituksista luovuttaisiin kuun lopussa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.