Ruokaravintoloiden rajoitukset kevenivät tiistaina – baareille ei helpotusta
Ruokaravintoloiden anniskelu- ja aukiolorajoitukset kevenevät tästä päivästä alkaen. Ruokaravintolat saavat jatkossa olla auki iltayhdeksään asti ja anniskella alkoholia iltakahdeksaan. Rajoitukset kevenevät siis kolmella tunnilla aiemmasta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.