Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Annika Saarikko haluaa Sanna Marinin takaisin koronajohtajan paikalle: "Olisi parempi, että pääministeri johtaisi"

"Ihmiset eivät tarvitse nyt pelottelua. Poliitikkojen tehtävänä on toimia ja luoda toivoa", sanoo Annika Saarikko (kesk.), jonka mielestä viime viikon keskustelu etäkoulusta meni pieleen.

Valtiovarainministeri Annika Saarikko (kesk.) haluaa pääministeri Sanna Marinin (sd.) takaisin hallituksen koronajohtajan paikalle.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.