Lakot UPM:n tehtailla alkoivat – kaupunkien lämmönjakelussa ei tuoreeltaan ongelmia, kertovat energiayhtiöt kolmelta paikkakunnalta
Paperiliitto, Sähköliitto ja Ammattiliitto Pro ovat aloittaneet lakot metsäyhtiö UPM:n tehtailla Jämsänkoskella, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Pietarsaaressa, Raumalla, Tampereella ja Valkeakoskella. Lakkojen on määrä jatkua kolme viikkoa lauantaiaamuun 22. tammikuuta asti, ellei sopua sitä ennen löydy.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.