Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lakot UPM:n tehtailla alkoivat – kaupunkien lämmönjakelussa ei tuoreeltaan ongelmia, kertovat energiayhtiöt kolmelta paikkakunnalta

Paperiliitto, Sähköliitto ja Ammattiliitto Pro ovat aloittaneet lakot metsäyhtiö UPM:n tehtailla Jämsänkoskella, Kouvolassa, Lappeenrannassa, Pietarsaaressa, Raumalla, Tampereella ja Valkeakoskella. Lakkojen on määrä jatkua kolme viikkoa lauantaiaamuun 22. tammikuuta asti, ellei sopua sitä ennen löydy.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.