Alma Media ilmoittaa myyvänsä deittisivusto E-kontaktin useita verkkosivuja omistavalle sijoitus- ja kehitysyhtiö City Digitalille . Ostajan omistamia ennestään tunnettuja brändejä Suomessa ovat muun muassa Suomi24, Treffit24 ja City-lehti.
– Deittipalvelut eivät ole Alma Consumerin strategian keskiössä, vaan keskitymme asunto- ja autokaupan digitaalisiin palveluihin, vertailupalveluihin ja mediaan. Siksi halusimme E-kontaktille uuden kodin. Toivotamme palvelulle ja asiakkaille hyvää jatkoa, Alma Consumerin johtaja Kari Kivelä sanoo tiedotteessa.
Liiketoiminta siirtyy City Digitalille ensi vuoden alussa. Kauppahintaa ei kerrota julkisuuteen.
Vuonna 2009 perustetun E-kontaktin liikevaihto oli viime vuoden tilikaudella hieman yli miljoona euroa. Kaupalla ei Alma Median mukaan ole merkittävää vaikutusta yhtiön tulokseen.