Tehohoito kovassa paineessa koronan äidyttyä riehumaan jälleen valtoimenaan – pula henkilöstöstä on pahin ongelma teho-osastoilla
Koronatilanteen heikentyminen aiheuttaa kovasti painetta tehohoitoon, arvioi anestesiologian ja tehohoidon professori Matti Reinikainen. Hän toimii Kuopion yliopistollisen sairaalan yhteydessä olevassa kansallisessa tehohoitoa koordinoivassa toimistossa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.