Venäjän puolustusministeriö myönsi satelliitin tuhoamisen ohjuskokeen aikana – syntyneen romun pelättiin uhkaavan ISS-avaruusasemaa
Venäjän puolustusministeriö myönsi tiistaina, että yksi maan satelliiteista tuhottiin ohjuskokeen aikana. Onnistuneen kokeen aikana tuhottiin ministeriön mukaan vuodesta 1982 kiertoradalla ollut Tselina-D-satelliitti.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.