Hesburgerin käytetystä paistoöljystä tulee dieseliä, jolla kuljetukset jatkossa hoidetaan – Päästövähennys vastaa 350:tä henkilöautoa
Hesburgerin käytetystä paistoöljystä tulee jatkossa uusiutuvaa dieseliä, Hesburger ja Neste tiedottavat. Öljyä aletaan kerätä pikaruokaketjun yli 300 ravintolasta Suomessa ja Baltiassa. Suomessa ketjulla on verkkosivujensa mukaan 279 ravintolaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.