Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

HS: Rottien määrä kasvanut pandemian aikana

Siimahäntiä on havaittu viime aikoina esimerkiksi Pietarsaaressa, Jyväskylässä, Oulussa, Kouvolassa ja Tampereella.

Rottien määrä Suomen kaupungeissa on lisääntynyt koronapandemian aikana. Helsingin Sanomien haastattelema tuholaistorjuja Janne Pietiläinen uskoo, että ongelma johtuu siitä, että kun ihmiset oleilevat enemmän kotona, jätteiden määrä on jätekatoksissa ja viemäreissä kasvanut.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.