Eri puolille Helsinkiä ilmestyneet pedatut pedit muistuttavat: Suomessa sadat ihmiset viettävät tämänkin yön ulkona, rappukäytävissä tai ensisuojissa
Helsingin puistoissa on keskiviikosta alkaen voinut törmätä kodikkaasti pedattuihin penkkeihin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.