Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Aikuiset tarvitsevat nyt niin paljon terapiaa, ettei psykologeja riitä koululaisille – Yli 20 espoolaista koulua on ilman psykologia, ja se näkyy lasten voinnissa

Hyvinvointi: Rekrytointi espoolaiskouluihin takkuillut jo vuosien ajan.

Espoon esi- ja perusopetuksesta puuttuu kymmenen koulupsykologia. Kun yhden koulupsykologin vastuulla on Espoossa keskimäärin kahdesta kolmeen koulua, tarkoittaa tämä sitä, että reilulta 20 koululta puuttuu tällä hetkellä psykologi, kertoo Espoon suomenkielisen opiskeluhuollon päällikkö Terhi Pippuri.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.