Maakohtaiset hiilidioksidipäästöt vuodesta 1850 lähtien on laskettu – yksi valtio tuottanut yli viidenneksen päästöistä
Yhdysvallat on aiheuttanut ilmakehään ylivoimaisesti eniten hiilidioksidipäästöjä vuoden 1850 jälkeen. Maan päästöt muodostavat yksinään yli 20 prosenttia kaikista maailman päästöistä 171 vuoden aikana.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.