Helsingin kaupunginvaltuusto hyväksyi HKL:n yhtiöittämisen
Helsingin kaupunginvaltuusto hyväksyi keskiviikkoisessa kokouksessaan Helsingin kaupungin liikenneliikelaitoksen (HKL) yhtiöittämisen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.