LM: Puhemiesneuvosto käsittelee tarkennusta pöytäämisten määrään ennen eduskunnan kesätaukoa
Puhemiesneuvosto käsittelee ennen eduskunnan kesätaukoa tarkennusta siihen, kuinka monta kertaa sama asia voidaan laittaa eduskunnan käsittelyssä pöydälle. Asiasta kertoi puhemies Anu Vehviläinen (kesk.) Lännen Medialle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.