Eduskunta ei lykännyt elpymispaketin käsittelyä – käytäntö selvitetään perustuslakivaliokunnassa
Eduskunta on päättänyt jatkaa EU:n elpymispaketin käsittelyä tänään perjantaina. Perussuomalaiset oli esittänyt, että asia pannaan pöydälle, jolloin sen käsittely olisi siirtynyt kesäkuun loppuun.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.