Brasilian koronatilanne kärjistuu – huhtikuusta tulossa pandemian pahin
Brasiliassa huhtikuusta on tulossa koronapandemian pahin kuukausi. Huhtikuun aikana koronaan oli lauantaihin mennessä kuollut jo 67 977 ihmistä. Luku ehtii ennen toukokuuta kasvaa vielä viikon ajan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.