NRK: Norjan pääministeri Solberg sai sakot koronarajoitusten rikkomuksesta
Norjan pääministeri Erna Solberg on saanut sakot koronarajoitusten rikkomuksesta, uutisoi Norjan yleisradio NRK . Sakkosumma on 20 000 kruunua eli vajaat 2 000 euroa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.