Uutissuomalainen: Suomeen muutti ennätysmäärä työntekijöitä Euroopan talousalueen ulkopuolelta
Suomeen muutti viime vuonna ennätyksellisen paljon työntekijöitä Euroopan talousalueen ulkopuolelta pandemiasta huolimatta, kertoo Uutissuomalainen. Maahanmuuttovirasto teki noin 4 500 myönteistä työntekijän oleskelulupapäätöstä. Se on vajaa viidennes enemmän kuin vuotta aiemmin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.