Argentiinassa protestoijat hyökkäsivät presidenttiä kuljettaneen bussin kimppuun
Argentiinassa kymmenet protestoijat potkivat ja heittelivät kivillä linja-autoa, joka kuljetti maan presidenttiä Alberto Fernandezia. Tapaus sattui lauantaina, kun presidentti oli vieraillut alueella, jota metsäpalot ovat viime aikoina koetelleet.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.