Taksiyrittäjiltä peritään lisää jo maksetuista välityspalkkioista – "Ei tällaista olisi enää tarvinnut"
Itä- ja Keski-Suomessa niin sanottuja Kela-kyytejä hoitavien taksiyrittäjien ja kyytejä välittävän Pro-Keskuksen välille on sukeutunut sopimuskiista välityspalkkioista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.