Oikeuskansleri Pöysti pakkotestauksesta: Vielä on työtä tehtävänä
Oikeuskansleri Tuomas Pöysti sanoo, että niin sanotussa pakkotestauslaissa on vielä työtä tehtävänä. Pöystin mukaan ei ole mahdoton tehtävä, että lakiesitys olisi perjantaina siinä kunnossa, että se menisi valtioneuvoston yleisistunnossa läpi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.