Lanneveden tytöstä tuli legenda – tuore elämäkertateos kertoo, miten mainonnan ammattilainen Kirsti Paakkanen brändäsi Marimekon suomalaisen designin ikoniksi

Kirsti Paakkanen voitti koko Suomen marimekkolaiset puolelleen maakuntakierroksillaan. Toimitusjohtaja vieraili Jyväskylän myymälässä 1990-luvun puolivälissä. Haapa-aho Ari

Yritysneuvos Kirsti Paakkasen tuoretta elämäkertaa voi kutsua suurtyöksi, niin huolellisesti Ulla-Maija Paavilainen paneutuu Marimekon entisenä toimitusjohtajana tunnetun Paakkasen elämään 91 vuoden ajalta.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Kymensanomat.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Lansi-Savo.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi