Toivoa eloonjääneiden löytämisestä Norjan maanvyörymäalueelta ei enää ole
Norjan viranomaiset eivät enää usko löytävänsä ketään elossa vajaa viikko sitten tapahtuneen maanvyörymän jäljiltä. Viranomaisten mukaan vyöry tappoi kymmenen ihmistä, joista kolmen ruumiit ovat toistaiseksi kateissa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.