Analyysi: Pandemia söi mediassa tilaa muilta aiheilta – koronauutisointi on ollut moninkertaista ilmastoteemoihin verrattuna
Ilmastokeskustelu on kasvanut viime vuosina merkittävästi kotimaisessa mediassa, mutta koronapandemia on vienyt huomiota myös ilmastonmuutokselta, selviää mediaseuranta ja -analyysitoimisto Retrieverin tuoreesta analyysista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.