Suomessa on raportoitu 322 uutta koronavirustartuntaa – IL: STM valmistelee tekstiviestiä kaikille suomalaisille koronatilanteen vakavuudesta
Iltalehden tietojen mukaan sosiaali- ja terveysministeriö (STM) suunnittelee lähettävänsä kaikkiin suomalaisiin kännykkäliittymiin tekstiviestin, jossa varoitetaan koronatilanteen nopeasta huonontumisesta. Ministeriölähde on vahvistanut tekstiviestin valmistelun lehdelle.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.