Yhdysvallat aikoo leikata Afganistanissa ja Irakissa olevien joukkojensa määrää – kumpaankin maahan jäämässä 2 500 yhdysvaltalaisjoukkojen jäsentä
Yhdysvallat aikoo vähentää Afganistanissa olevien joukkojensa määrää 2 500:aan tammikuun puoliväliin mennessä, ilmoittaa maan puolustusministeriö. Joukkojen määrä laskisi matalimmilleen lähes 20 vuotta kestäneen sodan aikana.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.