Koronavirus ei juurikaan ole levinnyt työpaikoilla, kertoo Työterveyslaitos
Suomalaiset työpaikat ovat selvinneet koronaviruspandemiasta suhteellisen hyvin, kertoo Työterveyslaitos.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.