Kuntaliitto: Lähes puolet haluaisi äänestää netissä kuntavaaleissa
Kuntaliiton kyselyyn vastanneista 46 prosenttia kannattaa nettiäänestämisen mahdollistamista kevään kuntavaaleissa. Kannatus on samalla tasolla kuin vuonna 2008, mutta selvästi suurempaa kuin edellisessä mittauksessa vuonna 2017.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.