Tänään vietetään maailman nälkäpäivää – korona lisäämässä nälkää näkevien määrää merkittävästi
Tänään perjantaina vietetään YK:n maailman nälkäpäivää, jonka tavoitteena on kerätä huomiota nälkää näkeville ja syille nälän taustalla. Nälkäpäivää vietetään YK:n elintarvike- ja maatalousjärjestön FAO:n perustamispäivänä, ja sen kuluessa järjestetään satoja tapahtumia ympäri maailmaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.